14 maart 2011

Koekje van eigen deeg

De wondere miniatuurwereld van Akiko Lda en Pierre Javelle laat mij niet los. Een maand geleden kwam ik toevallig de eerste foto's tegen op Froot.nl. Ze bleken ook een eigen website te hebben, genaamd Minimiam, alleen die werkt niet zo fijn.
Er ligt bij ons op zolder een modelspoorbaan, in het zogenaamde H0-formaat (verkleining 1:87). De attributen die hiervoor worden gebruikt, zijn exact hetzelfde als die door Minimiam worden gebruikt. Door de H0-attributen te combineren met voorwerpen van "normale" grootte krijg je een interessante combinatie.
Hierbij mijn eerste pogingen om door te dringen in de miniatuurwereld.


2 opmerkingen:

Dymphie zei

ik volg 'little people' al heel lang, dat is (dacht ik) weer iemand anders die mini-scenes fotografeert, vaak vanuit heel verrassende invalshoeken.

Godelieve zei

Hallo Dymphie,

Bedankt voor de tip. Dat blog kende ik nog niet, erg leuk gedaan met die kleine scene's in het gewone straatbeeld.